Auta ruokalahjalla -kampanja

150 K-Supermarketia ympäri Suomen toteuttaa tänä jouluna jo toista kertaa MLL:n kanssa Auta Ruokalahjalla -keräyksen. Keräys järjestetään 21.11.-11.12.2022 ja ruokapaketit jaetaan perheille hyvissä ajoin ennen joulua.

Asiakkaat voivat osallistua keräykseen lahjoittamalla pitkään huoneenlämmössä säilyviä arjen perustuotteita, kuten pastaa, näkkileipää, mysliä, jauhoja, säilykkeitä ja lastenruokaa.

Näin voit osallistua Auta Ruokalahjalla -keräykseen LOHJALLA, K-Supermarket Lempolassa:

• Osallistua voit 21.11.–11.12.2022 välisenä aikana.
  • Osta hyvin säilyviä ruokatarvikkeita, jotka eivät tarvitse kylmäsäilytystä.
  • Jätä ostamasi tuotteet Auta Ruokalahjalla -keräyspisteeseen, K-Supermarket Lempolaan (Lehmijärventie 2, 08500 Lohja).

-   -   -   -   -

KIITOS K-supermarket Lempolalle ja erityisesti teille kaikille ruokaa lahjoittaneille!

MLL:n Lohjan paikallisyhdistys jakaa ruokalahjoitukset yhteistyökumppanin kanssa jouluksi vähävaraisille lapsiperheille Lohjalla.