Mysteeri Maatilalla

HUOM: Tämä tapahtuma on jo takanapäin...
uusia odotellessa :)

__  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __

MLL:n Lohjan paikallisyhdistys tuo Lohjalle Ideateatterin tuottaman  lastenmusiikkinäytelmän

Mysteeri Maatilalla
Lauantaina 13.11.2021 klo 15 (kahvit klo 13.45 ->)
Toimintakeskus Harjula, Kullervonkatu 7, 08100 Lohja

TV:n lastenohjelmista tutut lastensuosikit Jaakko Loukkola ja Isa-Eerika Lehto tähdittävät visuaalista ilotulitusta tarjoavaa esitystä, jossa yleisöllä – erityisesti lapsilla – on tärkeä rooli lopputuloksen kannalta! Esityksessä kuullaan paljon uutta lastenmusiikkia, johon lapset pääsevät osallistumaan livetilanteessa.

Lippuvaraukset ennakkoon Ideaticketin kautta
www.ideaticket.fi

Lippuja saatavilla myös ovelta, tuntia ennen esitystä. Kaikki liput maksetaan ovella, KÄTEISELLÄ (mieluiten tasaraha)

Lippukassa avoinna klo 13.45 - 14.50.

Lippujen hinnat:  6 eur (MLL Lohja jäsenet) / 11 eur (muut)

Jäsenetuhinta vain MLL:n Lohjan paikallisyhdistyksen jäsenille, max 6 etuhintaista lippua / jäsen, vain samassa taloudessa asuville. Jäsenetuhinta jäsenkorttia näyttämällä lippuja lunastettaessa.

Lippujen hintaan sisältyy kahvi/tee/mehu ja leivonnainen. Tarjoiluista voi nauttia klo 13.45 - 14.50 tai esityksen jälkeen.

Huom! Teatteriin voi tulla vain täysin terveenä!
(Lippujen peruutus ilman kuluja)

Lisätietoja esityksestä:
Ideateatteri - Mysteeri Maatilalla