Teatteri: Pieni pelkojen kirja

Pieni pelkojen kirja

lauantaina 21.9.2024 Harjulassa

Esityksiä on kaksi:
Klo 14.00 (ovet avautuvat klo 13.30)
Klo 15.30 (ovet avautuvat klo 15.00)

Toimintakeskus Harjula, Kullervonkatu 7, LOHJA
Esityksen kesto: n. 30 min.
Ikäsuositus: 3 - 7 v (sopii isommillekin!)
LIPUT: MLL Lohjan jäsenet: 2 eur / Muut: 5 eur

Lipun hintaan kuuluu mehua ja keksejä ja aikuisille kahvit! Herkuista voi nauttia joko ennen tai jälkeen esityksen :) Ovet avautuvat puoli tuntia ennen esitystä.

Tulethan ajoissa paikalle!

Huom! Lapset ovat teatteritapahtumassa oman aikuisen vastuulla.

Lippuvaraukset

Liput varataan tälle sivulle ilmestyvän lomakkeen kautta 15.5.2024 alkaen
Huom! Kaikki voivat varata lippuja heti lomakkeen auettua, mutta MLL:n Lohjan paikallisyhdistyksen jäsenet ovat etusijalla kahden ensimmäisen lippuvarauspäivän ajan.

Ei puhelin- tai sähköpostivarauksia.
Jäsenhintaiset liput vain jäsenelle perheineen.

Noin viikon kuluessa varauksesta saat sähköpostitse VARAUSVAHVISTUKSEN / LASKUN (tai tiedon, mikäli jäit lippuvarausjonoon).

Kun olet maksanut laskun, lähetämme sähköpostitse VAHVISTUKSEN / LIPUT.

Tiedustelut: Maija, 045 349 2322 tai lohjan.yhdistys@mll.fi.

Kuva: Jussi Virkkumaa

Lisätietoja esityksestä:

Lue lisää  Teatteri Konnan sivulta:

"Tartu rohkeasti Pieni pelkojen kirja -esitykseen!

Mauri Kunnaksen samannimiseen teokseen pohjautuvassa lastenteatteriesityksessä ei suotta ketään pelotella vaan tutustutaan turvallisesti erilaisiin pelkoihin ja jännitykseen lempeän huumorin siivittämänä.

Mäkisen pappa on pelkoasiantuntija ja hänen aiheinaan ovat mm. Hämähäkit, pimeän pelko ja möröt, uudet ihmiset ja asiat, sekä lääkärit, hammaslääkärit ja…lammaslääkärit? Mäkisen papan opastuksella koko yleisö voi osallistua tekemään hurjaakin hurjempia myrskyääniä ja tutkitaanpa esityksessä myös, miten pelkällä hengittämisellä voi vaikuttaa omaan jännitykseensä.

Esityksessä on sopivasti tietoa pelkojen kohtaamiseen ja aimo annos viihdettä perheen pienimmille, ja tottakai myös isoimmille!"